خبر فوری

 
دیدار سفیر افغانستان با وزیر امور مذهبی پاکستان
کد خبر :409189828

13:29 1399/10/09


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پیر نور الحق قادری, سفیر افغانستان, نجیب الله علی خیل, وزیر امور مذهبی پاکستان,

نجیب الله علی خیل سفیر افغانستان در اسلام آباد امروز (سه شنبه) با پیر نور الحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار و به تبادل نظر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نجیب الله علی خیل سفیر افغانستان در اسلام آباد امروز (سه شنبه) با حضور در دفتر وزارت امور مذهبی پاکستان با پیر نور الحق قادری وزیر امور مذهبی دیدار و به تبادل نظر پرداخت.

وزیر فدرال پاکستان طی صحبت با سفیر افغانستان، با بیان اینکه پاکستان و افغانستان براساس ارزشهای دینی، فرهنگی و اجتماعی به یکدیگر گره خورده اند، اظهار داشت که پاکستان هرگونه همکاری ممکن برای توسعه و نوسازی افغانستان را انجام خواهد داد. وی رفاه و توسعه پایدار منطقه را منوط به صلح افغانستان دانست .

سفیر افغانستان در این بین ابراز داشت که پاکستان همواره در برهه های دشوار حکم برادر بزرگتر برای افغانستان را داشته است و میزبانی طولانی مدت این کشور از پناهندگان افغان، به یک نمونه بی نظیر مانند است. از دولت پاکستان به منظور ارائه تسهیلات اضافی به مردم و تجار در مرز طورخم سپاسگذاریم.

گفتنی است رهبران در پایان این دیدار مجددا تعهد خود برای رسیدگی به موضوعات مردم پاکستان-افغانستان و تجار به صورت اولویت دار ابراز داشتند.

ارسال نظر

 
1