خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ازبکستان با رانا تنویر حسین وزیر آموزش و پرورش پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1279701772

18:52 1401/07/26


برچسب ها : پاکستان و ازبکستان, دیدار, رانا تنویر حسین, سفیر ازبکستان, وزیر آموزش و پرورش پاکستان,

اویبک عثمانوف سفیر ازبکستان با رانا تنویر حسین وزیر آموزش و پرورش پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | اویبک عثمانوف سفیر ازبکستان با رانا تنویر حسین وزیر آموزش و پرورش پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، رانا تنویر حسین ضمن استقبال از سفیر ازبکستان، بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه با ازبکستان تاکید کرد و گفت: هر دو کشور از روابط دوستانه و صمیمانه ای برخوردارند و گسترش روابط میان پاکستان و ازبکستان به ویژه آسیای مرکزی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

رانا تنویر حسین تبادل مهارت و دانش در زمینه آموزش فنی و حرفه ای را مورد بحث و بررسی قرار داد و افزود: هر دو کشور باید از تجربیات یکدیگر بهره ببرند و ظرفیت قابل توجهی برای همکاری متقابل میان دو کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: برای تسهیل و تقویت همکاری میان دو کشور بایستی یک کارگروه مشترک تشکیل شود و این کارگروه می تواند همکاری در زمینه آموزش را در هر دو کشور افزایش دهد.

در ادامه این دیدار، اویبک عثمانوف سفیر ازبکستان ضمن دعوت از وزیر آموزش و پرورش پاکستان جهت شرکت در کنفرانس جهانی مراقبت و آموزش در دوران اولیه کودکان، گفت: ازبکستان میزبان دومین کنفرانس جهانی مراقبت و آموزش در دوران اولیه کودکان (WCECCE) خواهد بود که با همکاری یونسکو در تاشکند پایتخت ازبکستان از تاریخ 14 تا 16 نوامبر 2022 برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 
1