خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اتحادیه اروپا با وزیر امور مذهبی پاکستان
کد خبر :244993567

16:39 1399/06/11


برچسب ها : پاکستان و اتحادیه اروپا, سفیر اتحادیه اروپا, وزیر امور مذهبی پاکستان,

آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا با حضور در وزارت امور مذهبی پاکستان با پیر نور الحق قادری ملاقات کرد و گفت: اتحادیه اورپا در تلاش های گسترش هماهنگی بین مذاهب با پاکستان است .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا با حضور در وزارت امور مذهبی پاکستان با پیر نور الحق قادری ملاقات کرد و گفت: اتحادیه اورپا در تلاش های گسترش هماهنگی بین مذاهب با پاکستان است و پروژه کرتاپور دولت فعلی نمونه بارز هماهنگی بین ادیان است. بیماری همه گیر کرونا تمامی اقشار جوامع را مورد حمله قرار داده است.

وزیر امور مذهبی پاکستان ابراز داشت که عمران خان نخست وزیر پاکستان تحت موضع پاکستان تا حدودی توانسته این بیماری را کنترل کند. به منظور حفاظت از حقوق اقلیت های دینی و رفاه، کمیسیون ملی اقلیت ها تشکیل شده است. برای نمایندگی بهتر اقلیت ها، بهلی بار رئیس کمیسیون را از جامعه هندو منصوب کرده ایم و کمیسیون اقلیت های ملی را از طریق قانون پارلمان بیش از پیش بهبود خواهیم بخشید. درحال حاضر در حال مرتب کردن کمیته های هماهنگی بین ادیان در سطح استان ها هستیم.

وی افزود که پاکستان از نظر تامین آزادی و حقوق اقلیتها در منطقه برجسته بوده و همیشه در دفاع از حقوق اقلیت ها در سراسر جهان سخن گفته است. 

ارسال نظر

 
1