خبر فوری

 
دیدار سفیر اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1117405924

14:05 1400/11/14


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اتحادیه اروپا, پنجاب, خانم آندرولا کامینارا, سفیر اتحادیه اروپا, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سفیر اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1834597443

17:56 1398/12/14


برچسب ها : پاکستان و اروپا, سفیر اتحادیه اروپا, وزیر امور خارجه,

اندرولا کمنارا سفیر اتحادیه اروپا با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و به طور مفصل در رابطه با همکاری های تجاری و سیاسی گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

سفیر اتحادیه اروپا به افتخار وزیر امور خارجه پاکستان ضیافت شام برگزار کرد که تعداد زیادی از سفرای کشورهای اروپایی در این ضیافت شرکت کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان طی این دیدار از برگزاری ضیافت شام توسط سفیر اتحادیه اروپا تشکر کرده و گفت که پاکستان برای روابط دوجانبه خود با اتحادیه اروپا اهمیت ویژه ای قائل است.

وی افزود: سیستم ترجیحات تعمیم یافته +(GSP) موجب افزایش روابط تجاری و اقتصادی پاکستان و اتحادیه اروپا شده است. افزایش صادرات پاکستان به اتحادیه اروپا جلوه عملی گسترش همکاری بین پاکستان و اتحادیه اروپا می باشد.

وی گفت: اقدامات اتحادیه اروپا برای جلوگیری از بحران اقتصادی و انسانی در افغانستان و ارسال کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان قابل ستایش بوده و پاکستان آماده انجام اقداماتی به منظور ایجاد ثبات و امنیت در افغانستان و منطقه می باشد.

سفرای کشورهای اروپایی حاضر در ضیافت شام از پاکستان برای همکاری به منظور خروج ایمن دیپلمات ها و شهروندان کشورهای اروپایی از افغانستان تمجید کرده و از وزیر امور خارجه پاکستان و دولت این کشور تشکر کردند.

ارسال نظر

 
1