خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آمریکا با وزیر اقتصاد پاکستان
کد خبر :2019801442

12:01 1401/07/15


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, پنجاب, دونالد بلوم, دیدار, سردار ایاز صادق, سفیر آمریکا, وزیر اقتصاد پاکستان,

دونالد بلوم سفیر آمریکا با سردار ایاز صادق وزیر اقتصاد پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر آمریکا با سردار ایاز صادق وزیر اقتصاد پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر اقتصاد پاکستان طی این دیدار از سفیر آمریکا استقبال کرد و دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر اقتصاد پاکستان طی این دیدار از روابط دوستانه دیرینه پاکستان و آمریکا تقدیر کرد و گفت که ما آمریکا را یک شریک بلندمدت می دانیم. دولت پاکستان خواستار افزایش روابط خود با آمریکا است. وی همچنین از کمک های آمریکا به سیل زدگان پاکستان تشکر کرد.

سفیر آمیکا نیز طی این دیدار گفت: روابط دوستانه بین پاکستان و آمریکا برای هر دو کشور دارای اهمیت است. ما در حال تمرکز بر بخش های بازرگانی، سرمایه گذاری، انرژی، آموزش و اقتصاد هستیم.

وی افزود: پاکستان دارای فرصت ها و ظرفیت های فراوانی است که باید آن ها را پیدا کرد. وی از وقوع سیل در پاکستان و ویرانی گسترده در کشور ابراز تاسف کرد.

وی به وزیر اقتصاد پاکستان در مورد کمک های آمریکا به سیل زدگان اطلاعاتی ارائه کرد و گفت که آمریکا به بازسازی پاکستان متناسب با اقلیم آن کمک خواهد کرد.

وزیر اقتصاد پاکستان همچنین گفت: از نظر خط مشی برای سازمان های غیر دولتی، تمام جامعه سازمان های غیر دولتی شامل آن شده است که بزودی در کابینه دولت ارائه خواهد شد.

وی بر ضرورت تسریع روند تکمیل پروژه ها تاکید کرد و پیشنهاد برگزاری یک نشست دیگر برای گفتگو در مورد پروژه ها را مطرح کرد.

وی گفت که ما در در حال نظارت فعال بر پروژه ها با استفاده از بسترهای کمیته ملی هماهنگی هستیم و پیشرفت های انجام شده در هر پروژه، روزانه به ما گزارش می شود.

ارسال نظر

 
1