خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آمریکا با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو در دفتر فرماندهی نیروی هوایی پاکستان
کد خبر :1634385674

19:50 1401/05/25


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, فرمانده نیروی هوایی پاکستان,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان در دفتر فرماندهی اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان در دفتر فرماندهی اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد همچنین در این نشست، وضعیت امنیت منطقه ای و افزایش همکاری های دوجانبه و دفاعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته سخنگوی نیروی هوایی پاکستان، سفیر آمریکا از حرفه ای بودن و پیشرفت فوق العاده نیروی هوایی پاکستان در سال های اخیر به ویژه در زمینه خوداتکایی تمجید و از تلاش های پاکستان در جهت ارتقای صلح منطقه قدردانی کرد همچنین به تقویت همکاری ها در زمینه های مختلف اطمینان داد.

در ادامه، ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو گفت: روابط صمیمانه ای میان دو کشور وجود دارد، وی همچنین بر تعهد خود در خصوص تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه میان دو شریک استراتژیک تاکید کرد و گفت: پاکستان برای روابط مستحکم دیپلماتیک، اقتصادی و دفاعی با ایالات متحده که مبتنی بر هماهنگی در همه موضوعات مهم مربوط به صلح، امنیت و ثبات منطقه ای می باشد، ارزش قائل است.

در پایان این دیدار، هر دو طرف بر توسعه روابط نظامی به ویژه در مناطق آموزشی و عملیاتی میان پاکستان و ایالات متحده آمریکا توافق کردند.

ارسال نظر

 
1