خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آلمان با وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :146163359

11:51 1401/06/23


برچسب ها : آلفرد گراناز, اسلام آباد, پاکستان و آلمان, دیدار, سفیر آلمان, مفتاح اسماعیل, وزیر خزانه داری پاکستان,

آلفرد گراناز سفیر آلمان با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آلفرد گراناز سفیر آلمان با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و گفتگو کرد. وزیر خزانه داری پاکستان طی این دیدار انتصاب آلفرد گراناز را به عنوان سفیر آلمان در پاکستان تبریک گفت.

وزیر خزانه داری پاکستان طی این دیدار گفت که پاکستان برای روابط خود با آلمان بویژه در بخش های تجاری، سرمایه گذاری و همکاری در بخش های اقتصادی ارزش قائل است.

وی سفیر آلمان را از اقدامات دولت پاکستان برای افزایش کسب و کارها و سرمایه گذاری خارجی آگاه کرد و گفت که دولت پاکستان در حال ایجاد شرایطی مناسب برای کسب و کارها و سرمایه گذاری خارجی در کشور است. باید فرصت های سرمایه گذاری مناسب و متنوعی برای سرمایه گذاران آلمانی در پاکستان فراهم شود.

وی همچنین طی این دیدار سفیر آلمان را از میزان خسارات جانی و مالی سیل ویرانگر در پاکستان آگاه کرد.

سفیر آلمان نیز طی این دیدار با تشکر از وزیر خزانه داری پاکستان، برای افزایش روابط با پاکستان بویژه در بخش های اقتصادی و تجاری ابراز علاقه مندی کرد.

وی همچنین از خسارات جانی و مالی پاکستان طی سیل ابراز تاسف و با سیل زدگان این کشور ابراز همدردی کرد. وی گفت که آلمان با پاکستان در عملیات های امداد و نجات بطور کامل همکاری خواهد کرد.

دو طرف همچنین طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کرده و برای افزایش روابط پاکستان و آلمان در بخش های مختلف اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر

 
1