خبر فوری

 
دیدار سفیر آلمان با سناتور دکتر شهزاد وسیم در اسلام آباد
کد خبر :1906656600

15:47 1401/02/27


برچسب ها : اپوزیسیون, احزاب اپوزیسیون, اسلام آباد, پاکستان و آلمان, حزب تحریک انصاف, حزب تحریک انصاف پاکستان, سفیر آلمان, مجلس سنا,

سفیر آلمان در اسلام آباد با سناتور دکتر شهزاد وسیم رهبر اپوزیسیون در مجلس سنا و رئیس امور دیپلماتیک حزب تحریک انصاف، دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سفیر آلمان در اسلام آباد با سناتور دکتر شهزاد وسیم رهبر اپوزیسیون در مجلس سنا و رئیس امور دیپلماتیک حزب تحریک انصاف، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طی این نشست دکتر شهزاد وسیم گفت: روابط پاکستان و آلمان بر اساس ارزش‌های دموکراتیک مشترک و همکاری چندجانبه است و ارتقای همکاری پارلمانی میان دو کشور باعث تفویت بیشتر روابط خواهد شد..

وی ادامه داد: نقش آلمان در حمایت از حقوق بشر از اهمیت بالایی برخوردار است همچنین حزب تحریک انصاف در دوران تصدی خود سیاست خارجی مستقلی را در راستای منافع کشور در پیش گرفت که مورد استقبال گرم مردم پاکستان قرار گرفت.

وی افزود: حزب تحریک انصاف معتقد به برقراری روابط با سازمان ملل در راستای صلح، حاکمیت و برابری است. در همین حال، پاکستانی های خارج از کشور، با ارزش ترین دارایی های ما هستند و نقش حیاتی در توسعه آلمان ایفا می کنند.

دکتر شهزاد وسیم بیان کرد: آلمان ستون اقتصاد اتحادیه اروپا است؛ به همین دلیل، در دوران تصدی عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان، اهمیت ویژه ای به توسعه روابط دوجانبه با آلمان داده می شد.

در پایان این نشست سفیر آلمان اظهار کرد که آلمان برای توسعه روابط دوجانبه و همکاری چندجانبه با پاکستان اهمیت زیادی قائل است.

ارسال نظر

 
1