خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آلمان با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1870117803

16:53 1401/04/10


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آلمان, دکتر برنهارد استفان شلیگل هک, سردار ایاز صادق, سفیر آلمان, گفتگو, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

برنهارد استفان شلاگکه سفیر آلمان با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | برنهارد استفان شلاگکه سفیر آلمان با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

سردار ایاز صادق ضمن استقبال از سفیر آلمان، بیان کرد: پاکستان و آلمان دارای روابط دوستانه و صمیمانه هستند و ظرفیت های زیادی برای تقویت روابط بین دو کشور وجود دارد.

در همین حال، وزیر امور اقتصادی پاکستان بر توسعه روابط و همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف به ویژه تغییرات آب و هوایی، انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی تاکید کرد و توضیحاتی را خدمت سفیر محترم در خصوص استفاده از پروژه های انرژی خورشیدی جهت صرفه جویی در مصرف سوخت و توسعه انرژی ایمن و محیط زیست برای ادارات دولتی، منازل مسکونی و ساختمان ها ارائه داد.

وی همچنین برنهارد استفان شلاگکه را از پروژه های توسعه ای در بلوچستان از جمله برق رسانی روستایی مطلع ساخت.

در ادامه این دیدار، سفیر آلمان از تلاش های دولت پاکستان درخصوص امضا و اجرای تعدادی پروژه که برای توسعه هر دو کشور مفید است، قدردانی کرد همچنین هر دو طرف تصمیم گرفتند تا جلسات بیشتری را جهت گفتگو در زمینه های مختلف همکاری و بررسی راه های موجود در اجرای موثر پروژه های مختلف ترتیب دهند.

ارسال نظر

 
1