خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آلمان با رهبر سنای پاکستان در اسلام آباد پیرامون افزایش روابط دو جانبه
کد خبر :330845628

15:18 1400/10/22


برچسب ها : پاکستان و آلمان, دکتر شهزاد وسیم, رهبر سنای پاکستان, روابط دوجانبه, سفیر آلمان,

سفیر آلمان در پاکستان با سناتور دکتر شهزاد وسیم رهبر سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سفیر آلمان در پاکستان با سناتور دکتر شهزاد وسیم رهبر سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.
(شایان ذکر است که رهبر مجلس سنا یا رهبر مجلس علیا یکی از اعضای مجلس اعلا یا همان سنا است که توسط حزب حاکم در فدراسیون انتخاب می شود که نماینده رهبری حزب خود در مجلس علیای پاکستان است. و این سمت جدای از رئیس مجلس سنا می باشد.)
در این دیدار، موضوعات مختلف اعم از افزایش روابط و همکاری دوجانبه در زمینه های پارلمانی و اقتصادی میان دو کشور پاکستان و آلمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر شهزاد وسیم در ادامه این ملاقات گفت: پاکستان ارزش زیادی برای روابط خود با کشور آلمان قائل است، همچنین روابط دیپلماتیک دو کشور هفت دهه است که ادامه دارد.
وی بر ضرورت افزایش همکاری های دو کشور در زمینه پارلمانی و تجاری تاکید کرد و گفت: پاکستان خواهان افزایش روابط اقتصادی و پارلمانی با کشور آلمان است همچنین فرصت های زیادی برای همکاری تجاری بین دو کشور وجود دارد.
سفیر آلمان به سناتور دکتر شهزاد وسیم به دلیل تصدی مسئولیت به عنوان رئیس اداره امور دیپلماتیک و بین المللی حزب حاکم تحریک انصاف (PTI) تبریک گفت.
سفیر آلمان در پایان گفت: پاکستان کشور مهمی است و آلمان خواهان توسعه بیشتر روابط تجاری و پارلمانی دوجانبه با آن است.

ارسال نظر

 
1