خبر فوری

 
دیدار سفیر آرژانتین با وزیر کشاورزی ایالت پنجاب پیرامون همکاری در صنعت کشاورزی
کد خبر :1807042205

15:27 1400/09/11


برچسب ها : پاکستان و آرژانتین, دیدار, روابط دو جانبه, سفیر آرژانتین, گفتگو, لاهور, ملتان, وزیر کشاورزی ایالت پنجاب,

لیپولدو فرانسکو ساهورس سفیر آرژانتین در لاهور با سید حسین جهانیان گردیزی وزیر کشاورزی ایالت پنجاب در ملتان دیدار و گفتگو کرد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | لیپولدو فرانسکو ساهورس سفیر آرژانتین در لاهور با سید حسین جهانیان گردیزی وزیر کشاورزی ایالت پنجاب در ملتان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، وزیر کشاورزی ایالت پنجاب گفت: فرصت های زیادی برای تجارت دوجانبه در زمینه کشاورزی بین پاکستان و آرژانتین وجود دارد.

همچنین پاکستان بیش از 100 میلیون دلار اقلامی مانند پنبه، روغن خوراکی، میوه، سبزیجات و دانه های دیگر محصولات کشاورزی، آفت کش ها، کودها و غیره را از آرژانتین وارد می کند، اما در مقابل حجم محصولات صادراتی پاکستان به آرژانتین بسیار کم است که نیاز به افزایش بیشتری دارد.

وی افزود: فرصت های سرمایه گذاری گسترده ای در بخش کشاورزی برای سرمایه گذاران آرژانتینی وجود دارد، همچنین در بخش ماشین آلات کشاورزی، شرکت های ارائه خدمات آرژانتینی می توانند در پنجاب سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: آرژانتین می‌تواند با راه‌اندازی شرکت‌های ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی، تسهیلاتی را در اختیار کشاورزان پنجاب قرار دهد، همچنین ارتقاء تعامل تجارت میان دو کشور از شورای تجاری مشترک در حال افزایش می باشد.

ارسال نظر

 
1