خبر فوری

 
دیدار سفیر آرژانتین با احسان الرحمان مزاری وزیر هماهنگی بین ایالتی پاکستان
کد خبر :174895528

11:36 1401/10/21


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آرژانتین, دولت فدرال پاکستان, سفیر آرژانتین, فوتبال, ورزش, وزیر هماهنگی بین ایالتی,

لئوپولدو فرانسیسکو سوارس سفیر آرژانتین در اسلام آباد روز گذشته با احسان الرحمان مزاری وزیر هماهنگی بین ایالتی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| لئوپولدو فرانسیسکو سوارس سفیر آرژانتین در اسلام آباد روز گذشته با احسان الرحمان مزاری وزیر هماهنگی بین ایالتی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

احسان الرحمان مزاری وزیر هماهنگی بین ایالتی دولت فدرال پاکستان در این دیدار پیروزی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی 2022 را به وی تبریک گفت.

وی با بیان اینکه دو کشور از ظرفیت‌های گسترده‌ای برای همکاری در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، چوگان، اسکواش و کوهنوردی برخوردار هستند اظهار داشت: پاکستان کشوری دارای جمعیت جوان است و می‌توان در جهت رشد استعداد جوانان در عرصه ورزشی سرمایه گذاری نمود.

وی نسبت به بهره‌مندی پاکستان از تجارب و مهارت‌های بی نظیر آرژانتین در زمینه مربیگری فوتبال ابراز امیدواری نمود.

در ادامه سفیر آرژانتین از گفتگوی مفصل خود با دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان خبر داد و گفت: در این گفتگو بسیاری از امور تخصصی به صورت مفصل مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دولت آرژانتین خواهان توسعه روابط بلند مدت خود با پاکستان به ویژه در بخش ورزشی است خاطرنشان کرد: اوایل سال جاری تیم فوتبال زنان آرژانتین به پاکستان سفر خواهند داشت تا بازیکنان زن فوتبال در پاکستان تحت آموزش قرار گیرند. فوتبالیست‌های زن از شهر کویته از مهارت بسیار خوبی در این زمینه برخوردار هستند.

ارسال نظر

 
1