خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آذربایجان در پاکستان با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب در لاهور
کد خبر :2039303793

16:11 1401/01/08


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, چودری محمد سرور, خضر فرهادوف, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر آذربایجان, فرماندار ایالت پنجاب, گفتگو, لاهور, همکاری دوجانبه,

خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در پاکستان با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب در لاهور دیدار و گفتگو کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز | خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در پاکستان با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب در لاهور دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار پنجاب، ابتکارات پاکستان برای برقراری صلح و ریشه کنی تروریسم و ​​وضعیت کنونی کشمیر و افغانستان به سفیر آذربایجان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پاکستان و آذربایجان روابط دیرینه ای در زمینه های مذهبی، فرهنگی و تاریخی دارند که نشان دهنده روابط قوی میان دو نیروی هوایی می باشد و پاکستان متعهد به ارتقای همکاری های دوجانبه با آذربایجان در زمینه های مختلف است.

وی افزود: فرصت های گسترده ای برای همکاری های دوجانبه در زمینه های تجارت، بازرگانی و انرژی میان پاکستان و آذربایجان وجود دارد و توسعه ارتباطات در سطح بالا بین دو کشور مورد استقبال هر دو طرف می باشد.

دولت کنونی تحت رهبری عمران خان نخست وزیر پاکستان طرفدار صلح است و ما نیز از جهان می خواهیم که نقش خود را در پایان دادن به جنایات و برقراری صلح در کشمیر و فلسطین همچنین  برای بهبود بخشی اوضاع اقتصادی و ارائه خدمات اساسی به مردم افغانستان ایفا کند.

در ادامه سفیر آذربایجان در پاکستان گفت: روابط پاکستان و آذربایجان همیشه ایده آل بوده و دو کشور در شرایط سخت کنار یکدیگر ایستاده اند. همچنین نقش پاکستان در برقراری صلح و ریشه کن کردن تروریسم نبایستی نادیده گرفته شود و آذربایجان به ایفای نقش خودکنار پاکستان در اتصال کشورهای آسیای مرکزی از طریق افغانستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1