خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آذربایجان در اسلام آباد با فرمانده نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :1182384072

17:03 1400/01/31


برچسب ها : امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, پاکستان و آذربایجان, سفیر آذربایجان, علی علی زاده, فرمانده نیروی دریایی پاکستان,

سفیر آذربایجان در اسلام آباد ظهر امروز با فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار و در زمینه مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و باکو به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر آذربایجان در اسلام آباد ظهر امروز با فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار و در زمینه مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و باکو به گفتگو پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، علی علیزاده سفیر جمهور آذربایجان در اسلام آباد ظهر امروز با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی پاکستان با دریابُد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی این کشور دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوستانه میان اسلام آباد و باکو و موضوعات مختلف منطقه ای و بین الملل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، سفیر آذربایجان و فرمانده نیروی دریایی در این دیدار درباره همکاری های دفاعی میان دو کشور و همچنین وضعیت امنیت منطقه گفتگو نمودند.

سفیر آذربایجان اقدام پاکستان به ویژه نیروی دریایی این کشور برای برگزاری موفقیت آمیز رزمایش صلح 21 و گردهم آوردن کشورهای مختلف از سرتاسر دنیا را مورد تعریف و تمجید قرار داد.

ارسال نظر

 
1