خبر فوری

 
دیدار سفیر آذربایجان در اسلام آباد با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :880128567

12:47 1400/04/11


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر آذربایجان, علی علی زاده,

علی علیزاده سفیر آذربایجان در اسلام آباد در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز گذشته با حضور در کاخ ریاست جمهوری این کشور با دکتر عارف علوی دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| علی علیزاده سفیر آذربایجان در اسلام آباد در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز گذشته با حضور در کاخ ریاست جمهوری این کشور با دکتر عارف علوی دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با بیان اینکه پاکستان اهیمت ویژه برای روابط دوستانه خود با آذربایجان قائل است ابراز داشت: روابط دو کشور مبتنی بر ارزش های مشترک فرهنگی، تاریخی و مذهبی می باشد.

وی با بیان اینکه دو کشور نیازمند افزایش سطح همکاری ها در بخش گردشگری و مردمی برای تقویت بیش از پیش مناسبات می باشند افزود: پاکستان و آذربایجان نیازمند گسترش روابط در زمینه های گوناگونی همچون تجارت، اقتصاد و فرهنگ می باشند.

رئیس جمهور پاکستان تصریح کرد: به منظور افزایش سطح روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور نیاز به اقدامات جدی و گسترده ای می باشد، دو کشور دارای روابط خوبی در مجامع و نهادهای بین المللی هستند.

دکتر عارف علوی در ادامه این دیدار از حمایت آذربایجان در زمینه طرح نخست وزیر پاکستان برای ارائه تسهیلات در بازپرداخت بدهی های خارجی تقدیر نمود.

وی همچنین از اقدامات و فعالیت های رفاهی بنیاد حیدرعلی در پاکستان و تلاش ها و خدمات سفیر آذربایجان برای توسعه همکاری و تقویت مناسبات میان اسلام آباد و باکو تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1