خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آذربایجان با وزیر دفاع پاکستان
کد خبر :716849670

21:37 1397/12/22


برچسب ها : آذربایجان, ارتش, پاکستان, وزیر دفاع,

سفیر کشور آذربایجان علی علیزاده با وزیر دفاع پاکستان پرویز ختک دیدار و در رابطه با امور مختلفی به گفتگو پرداخت.


 

به گزارش راز نیوز، سفیر کشور آذربایجان علی علیزاده با وزیر دفاع پاکستان پرویز ختک دیدار و در رابطه با امور مختلفی به گفتگو پرداخت. پرویز ختک در این دیدار با اظهار حمایت دائمی پاکستان از آذربایجان در زمینه " نگورنو کارا باخ " گفت : پاکستان کشور آذربایجان را به دلیل پیشرفت سریع در زمینه های اقتصادی، امکانات و غیره را به عنوان کشوری مهم می شناسد. وی همچنین بر لزوم گسترش و مستحکم کردن روابط و همکاری های دوجانبه تاکید کرده و خاطر نشان کرد که خواستار افزایش روابط در زمینه دفاعی نیز با آذربایجان هستیم.

قابل ذکر است که در این دیدار طرفین در رابطه با همکاری نظامی و دفاعی در سطح گروه کاری آذربایجان نیز به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

سفیر آذربایجان با اظهار تشکر از پاکستان بابت حمایت از آذربایجان در رابطه با مسئله " نگور نو کاراباخ " ، از حمایت جهانی در این زمینه از آذربایجان گفت و اذعان داشت که آذربایجان نیز در رابطه با مسئله کشمیر در کنار پاکستان است.
وی از سفر وزیر دفاع آذربایجان در تاریخ 1 فروردین ماه به پاکستان خبر داده و اذعان داشت که وزیر دفاع ذاکر حسنوف در جشن روز ملی پاکستان در تاریخ 23 مارس مصادف با 3 فروردین ماه 98 شرکت خواهد کرد. همچنین به همراه او، دسته های نظامی نیز در این روز ملی در جشن و رژه پاکستان شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1