خبر فوری

 
 
دیدار سفرای پاکستان در کشورهای اتریش و سوئد با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :1319913441

16:31 1399/06/28


برچسب ها : پاکستان و اتریش, پاکستان و سوئد, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر پاکستان,

دکتر عارف علوی در جریان این دیدارها با اشاره به جنایات ارتش هند در منطقه اشغالی کشمیر بر ضرورت آگاه سازی دولت و ملت های جهان از اقدامات ضد انسانی علیه مردم مظلوم کشمیر تاکید نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آفتاب احمد کوکر سفیر پاکستان در اتریش و ظهور احمد سفیر پاکستان در سوئد به صورت جداگانه با دکتر عارف علوی رئیس جمهوری این کشور دیدار نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر عارف علوی در جریان این دیدارها با اشاره به جنایات ارتش هند در منطقه اشغالی کشمیر بر ضرورت آگاه سازی دولت و ملت های جهان از اقدامات ضد انسانی علیه مردم مظلوم کشمیر تاکید نمود.

رئیس جمهور پاکستان اظهار داشت: سفرا و نمایندگان دیپلماتیک پاکستان باید موضوع کشمیر و اقدامات ضد انسانی هند در این منطقه را مطرح و جامعه جهانی را از جنایت های ددمنشانه ارتش هند و ایجاد تروریسم دولتی علیه اقلیت های مذهبی و قومی آگاه سازند.

وی در دیدار با ظهور احمد سفیر پاکستان در استکهلم، با تمجید از همکاری سوئد در راه اندازی موسسه علوم و فنون کاربردی در هری پور اظهار داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط با سوئد قائل است و دولت خواهان تحکیم مناسبات و گسترش همکاری های دوجانبه میان پاکستان و سوئد است.

دکتر عارف علوی همچنین در دیدار با آفتاب احمد کوکر سفیر پاکستان در وین با اشاره به سطح اهمیت مناسبات پاکستان و اتریش اظهار داشت: باید برای تقویت مناسبات و گسترش همکاری های راهبردی میان دو کشور پاکستان و اتریش بر مبنای احترام و منافع متقابل تلاش صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر جذب شرکت های اتریشی جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان به ویژه کشاورزی، انرژی گرمایی و تجدیدپذیر تاکید نمود و از سفیر پاکستان خواست برای گسترش همکاری ها میان دانشگاه ها و مراکز علمی دو کشور تلاش نماید.

ارسال نظر

 
1