خبر فوری

 
دیدار سفرای جدید پاکستان در سوریه و کابل با سید نوید قمر وزیر تجارت پاکستان
کد خبر :327566499

10:48 1401/07/06


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پاکستان و سوریه, سفیر پاکستان در افغانستان, سفیر پاکستان در سوریه, سید نوید قمر, وزیر تجارت پاکستان,

سفیر جدید پاکستان در دمشق و مسئول کمیسیون عالی پاکستان در کابل روز گذشته با سید نوید قمر وزیر تجارت دولت فدرال پاکستان دیدار کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر جدید پاکستان در دمشق و مسئول کمیسیون عالی پاکستان در کابل روز گذشته با سید نوید قمر وزیر تجارت دولت فدرال پاکستان دیدار کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سپهبد(بازنشسته) شاهد اختر سفیر جدید پاکستان در دمشق و نیز عبیدالرحمان نظامانی مسئول کمیسیون عالی پاکستان در کابل روز سه شنبه با سید نوید قمر وزیر تجارت پاکستان دیدار و رایزنی نمودند.

سید نوید قمر وزیر تجارت پاکستان در این دیدار با آرزوی موفقیت برای هر دو سفیر پاکستان در سوریه و افغانستان ابراز امیدواری نمود تجارب گسترده سفیران در خدمات خارج از کشور به رشد و ارتقای دیپلماسی کشور کمک نماید.

وی با تأکید بر اتخاذ دیپلماسی جدید مبتنی بر تجارت گرایی به جای استفاده از روش‌های ناکارآمد ابراز داشت: هر دو کشور از ظرفیت‌های گستردهٔ تجاری برخوردار هستند که باید با اتخاذ رویکرد مناسب و روش‌های تجاری مورد بهره برداری قرار گیرند تا حجم تجارت میان دو کشور افزایش یابد.

سفرای پاکستان در کشورهای سوریه و افغانستان نیز در جریان این دیدار ضمن تقدیر از وزیر تجارت بر عزم خود برای به کار بستن تمامی اقدامات لازم و تلاش در جهت منافع کشور تأکید ورزیدند.

 

ارسال نظر

 
1