خبر فوری

 
 
دیدار سفرای ترکمنستان ، قرقیزستان و قزاقستان با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1046196736

18:35 1397/11/19


برچسب ها : پاکستان, ترکمنستان, سفیر, قرقیزستان, قزاقستان, مجلس سنا,

رئیس مجلس سنای پاکستان صادق سنجرانی در دیدار با سفیر ترکمنستان طی اشاره به روابط خوب این کشور با ترکمنستان بر لزوم گسترش روابط دو طرف از طریق اقتصاد و پارلمان تاکید کرد.


 

به گزارش راز نیوز، رئیس مجلس سنای پاکستان صادق سنجرانی طی اشاره به روابط خوب این کشور با ترکمنستان بر لزوم گسترش روابط دو طرف از طریق اقتصاد و پارلمان تاکید کرده و گفت : با گسترش روابط دو جانبه می توان در زمینه های مختلف با یکدیگر همکاری کرد.

گفتنی است سفرای کشورهای قرقیزستان و قزاقستان نیز با رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار هایی جداگانه گفت‌وگو کردند. سفیر ترکمنستان نیز در دیدار با صادق سنجرانی در رابطه با امور مهمی به گفتوگو پرداخت.

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان با اشاره به این موضوع که در گذشته نزدیک میان دو طرف توافقنامه هایی در زمینه ارتباطات امضاء شده بود افزود، می توان با اجرای این پیمان ها موجب بهبودی و افزایش روابط دو طرف و برقراری روابط در سطح مردمی دو کشور نیز شد.
وی با تاکید بر لزوم گسترش تفاهم دو طرف به منظور پیشبرد توافقنامه " تپی" میان دو کشور گفت : گروه دوستی پاکستان _ ترکمنستان در سنای پاکستان می تواند نقش مهمی در ارتقاء روابط دوجانبه ایفا کند. وی افزود، نمایندگان منتخب نیز باید برای ارتقاء روابط، فعالیت های جدی در این زمینه انجام دهند.

ارسال نظر

 
1