خبر فوری

 
دیدار سفرای ایران و تونس با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :917390039

16:43 1398/12/16


برچسب ها : پاکستان و ایران, پاکستان و تونس, سفیر, سفیر ایران, سفیر تونس,

سفرای کشورهای ایران و تونس در دیدار های جداگانه با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان، به گفتگو در رابطه با امور دو جانبه پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفرای کشورهای ایران و تونس در دیدار های جداگانه با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان، به گفتگو در رابطه با امور دو جانبه پرداختند.

صادق سنجرانی در دیدار با سید محمد علی حسینی سفیر تهران، ضمن ابراز غم و اندوه از جان باختن شهروندان ایرانی مبتلا به کرونا، تلاش دولت و نهادهای ایران در زمینه مبارزه با این ویروس را قابل تحسین عنوان کرد و گفت: موضوع کرونا به مسئله بین المللی تبدیل شده است و تدابیر خوبی در مرز مشترک با ایران جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفته اند. شاهد همکاری بهتر میان ایران و پاکستان هستیم.

 

همچنین وی طی ملاقات با برهان الکامل سفیر تونس، ابراز داشت: روابط فی ما بین برای پاکستان اهمیت دارند، بندر گوادر، شهر بندری در حال ظهور پاکستان است. باتوجه به فضای مناسب سرمایه گذاری، سرمایه گذاران تونسی می توانند از این فرصت پیش آمده بهترین استفاده را کنند. نیاز به تقویت مبادلات نمایندگان مجلس، روابط تجاری و اقتصادی داریم.

ارسال نظر

 
1