خبر فوری

 
دیدار سرکنسول چین در لاهور با محسن نقوی سرپرست وزارت ارشد ایالت پنجاب
کد خبر :1011268690

13:04 1402/04/13


برچسب ها : پاکستان و چین, سرکنسول چین در لاهور, سید محسن نقوی, لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

زاؤ شیرین سرکنسول چین در لاهور صبح امروز با سید محسن نقوی سرپرست وزارت ارشد ایالت پنجاب پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| زاؤ شیرین سرکنسول چین در لاهور صبح امروز با سید محسن نقوی سرپرست وزارت ارشد ایالت پنجاب پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

طبق جزئیات اعلام شده، دو طرف در این دیدار پیرامون توسعه همکاری‌ها دوجانبه در زمینه کشاورزی، دامداری و فناوری اطلاعات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار توافق گردید چین در زمینه تأمین بذرهای با کیفیت محصولاتی همچون پنبه و برنج در ایالت پنجاب همکاری خواهد کرد، وزیر ارشد ایالت پنجاب همچنین پیشنهاد صادرات گوشت از ایالت پنجاب به چین را ارائه داد.

سرکنسول چین در زمینه صدور گواهینامه گوشت حلال قول مساعد همکاری داد، در این نشست همچنین موافقت شد تا از تجربه چین در گاوداری مدرن استفاده شود، همچنین مقرر شد نیروهای یگان حفاظت ویژه با حمایت کنسولگری چین زبان چینی را فرا گیرند.

وی ابراز داشت: انجمن ملی پنبه چین در حال همکاری با انجمن کارخانجات نساجی پاکستان در جهت توسعه تولید پنبه است، چشم انداز سرپرست وزارت ارشد ایالت پنجاب برای ارتقای بخش کشاورزی و فناوری اطلاعات قابل تحسین است.

 

ارسال نظر

 
1