خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول پاکستان با تحلیلگر سیاسی و رسانه ای عربستان سعودی
کد خبر :1600371309

15:54 1398/12/21


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سرکنسول پاکستان,

خالد مجید سرکنسول پاکستان در جده طی دیدار با خالد المعینه تحلیلگر سیاسی و رسانه ای و رئیس خبرگزاری "البلاد" ضمن استقبال از خالد المعینه، به گفتگو در رابطه با امور دوجانبه پرداخت و گفت: روابط نزدیک مردم دو کشور موجب تقویت روابط فی ما بین شده و ریشه این روابط با گذشت هر روز در حال گسترش و استحکام بیش از پیش هستند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خالد مجید سرکنسول پاکستان در جده طی دیدار با خالد المعینه تحلیلگر سیاسی و رسانه ای و رئیس خبرگزاری "البلاد" ضمن استقبال از خالد المعینه، به گفتگو در رابطه با امور دوجانبه پرداخت و گفت: روابط نزدیک مردم دو کشور موجب تقویت روابط فی ما بین شده و ریشه این روابط با گذشت هر روز در حال گسترش و استحکام بیش از پیش هستند. وی همچنین از نظرات المعینه در مورد تقویت روابط رسانه ای و مبادله اخبار بین صنعت رسانه ای دو کشور استقبال کرد و اقدامات عربستان سعودی در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را تحسین برانگیز عنوان کرد و ابراز داشت: این اقدامات نشان دهنده تمایل دولت سعودی برای محافظت از زائران و سلامت عمومی شهروندان است که حقیقتا یک گام مثبتی است.

خالد المعینه نیز در این گفتگو، با اشاره به تغییر رسانه چاپی سنتی به یک دنیای دیجیتالی، گفت: حال این به یک ابزار قدرت در دست همه تبدیل شده است. جوانان خبرنگار با در نظر داشتن این تغییر اساسی، باید با احساس مسئولیت بیشتری فعالیت کنند. روابط عربستان سعودی و پاکستان از هر نظر خارق العاده بوده و باید روابط رسانه ای بین دو کشور برادر نیز تقویت یابند. فعالیت ها در زمینه همکاری های دوجانبه در رابطه با رسانه در حال انجام هستند و ضروری است تا این تعاملات گسترش و تقویت یابند. گفتنی است المعینه در پایان، روزهای خوش خود در دانشگاه کراچی را اظهار داشت.

لازم به ذکر است دولت پاکستان، به خالد المعینه در سال 2008 به عنوان سردبیر عرب نیوز و گسترش روابط میان دو کشور، نشان امتیاز اهدا کرده بود.

ارسال نظر

 
1