خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول ترکیه در کراچی با رئیس مجمع تجاری پاکستان و ترکیه
کد خبر :2092188080

15:40 1400/11/20


برچسب ها : دیدار, رئیس مجمع تجاری پاکستان و ترکیه, سامیل سانگو, سرکنسول ترکیه, سند, محمد فاروق افضل, کراچی,

سامیل سانگو سرکنسول ترکیه در کراچی با محمد فاروق افضل رئیس مجمع تجاری پاکستان و ترکیه دیدار و گفتگو کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | سامیل سانگو سرکنسول ترکیه در کراچی با محمد فاروق افضل رئیس مجمع تجاری پاکستان و ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله گسترش روابط سیاسی، دیپلماتیک، اجتماعی و تجاری بین پاکستان و ترکیه بحث و تبادل نظر کردند.

سرکنسول ترکیه طی این دیدار گفت: پاکستان و ترکیه روابط تاریخی با یکدیگر داشته و می توانند نقش مهمی در افزابش قدرت اقتصادی یکدیگر ایفا کنند. ترکیه نیز برای انتقال تکنولوژی به پاکستان آمادگی دارد و برای این امر از طریق همکاری دفاتر تجاری ترکیه در اسلام آباد و کراچی اقدام خواهد کرد. وی همچنین از آمادگی خود برای نزدیک تر کردن تجار پاکستان و ترکیه سخن گفت.

رئیس مجمع تجاری پاکستان و ترکیه نیز طی این دیدار انتصاب سامیل سانگو به عنوان سرکنسول ترکیه در کراچی را تبریک گفت.

رئیس مجمع تجاری پاکستان و ترکیه طی این دیدار سرکنسول ترکیه را از جزئیات فعالیت های انجمن تجاری پاکستان و ترکیه و اقدامات آن به منظور گسترش تجارت دوجانبه و سرمایه گذاری بین دو کشور آگاه کرد.

وی همچنین طی این دیدار گفت: با توجه به فرصت های تجاری بین پاکستان و ترکیه، حجم مبادلات تجاری بین دو کشور بسیار کم بوده و تلاش و حمایت و کمک دیپلمات ها برای گسترش روابط تجاری بین دو کشور بسیار اهمیت دارد.

ارسال نظر

 
1