خبر فوری

 
دیدار سرکنسول ایران در کراچی با رئیس دفتر حزب جماعت اسلامی پاکستان
کد خبر :614089077

11:55 1400/12/05


برچسب ها : پاکستان و ایران, جماعت اسلامی پاکستان, حسن نوریان, سرکنسول ایران در کراچی, سرکنسولگری ایران, کراچی,

حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی روز گذشته با حافظ نعیم الرحمان رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان در کراچی دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی روز گذشته با حافظ نعیم الرحمان رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان در کراچی دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار که مهدی جعفری کارشناس اقتصادی کنسولگری ایران در کراچی و رضا قنبری معاون سرکنسول به همراه نوید علی بیگ سرپرست بخش امور خارجه و مهندس سلیم اظهر جانشین رئیس حزب جماعت اسلامی کراچی نیز حضور داشتند دو طرف پیرامون موضوعات مختلف مورد علاقه و مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی در این دیدار اظهار داشت: بازدید از اداره نور حق دفتر حزب جماعت اسلامی کراچی برای ما باعث خرسندی است، ایران و پاکستان به لطف اسلام با پیوند برادرانه به یکدیگر گره خورده اند و منافع ما به عنوان همسایه به یکدیگر وابسته است. ما روابط بسیار خوبی با حزب جماعت اسلامی داریم که این روابط در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه بر لزوم توسعه تجارت دوجانبه میان پاکستان و ایران و همکاری مشترک در جهت توسعه صعنتی تاکید ورزید.

حافظ نعیم الرحمان رئیس دفتر کراچی حزب جماعت اسلامی نیز در این دیدار با عرض خوشامد به میهمانان در سخنانی اظهار داشت: ایران کشور همسایه، دوست و برادر ماست و روابط ایران و پاکستان همواره دوستانه و برادرانه استوار مانده است.

وی افزود: کشورهای برادر و مسلمان باید سطح همکاری ها و روابط متقابل خود برای توسعه و شکوفایی منطقه را ارتقا دهند، در عین حال ظرفیت های تجارت متقبال میان دو کشور به منظور توسعه صنعت باید گسترش یابد.

ارسال نظر

 
1