خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول افتخاری قبرس با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :597575002

15:15 1399/06/31


برچسب ها : پاکستان و قبرس, رئیس مجلس سنای پاکستان, سرکنسول قبرس, قبرس,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در گفتگو با حبیب الله سرکنسول افتخاری قبرس، بر تقویت هماهنگی های پارلمانی میان دو کشور تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در گفتگو با حبیب الله سرکنسول افتخاری قبرس، ضمن تاکید بر تقویت هماهنگی های پارلمانی میان دو کشور، با تصریح بر فواید آن گفت: این امر نه تنها باعث گسترش تجارت میان دو کشور می شود، بلکه می توان تعاملات سیاسی را نیز مستحکم نمود.

سرکنسول قبرس در این بین رئیس سنای پاکستان را از مسائل پیش روی 5 هزار دانشجوی درحال تحصیل قبرس در پاکستان و تلاش های صورت گرفته برای توسعه تجارت میان پاکستان و قبرس مطلع ساخت.

صادق سنجرانی ضمن ابراز اطمینان از حل مشکلات دانشجویان قبرسی و ارائه تسهیلات به آنان، گفت: دانشجویان سفرای کشور های خود در کشور محل تحصیل هستند که می توانند نقش بسزایی در گسترش روابط دوجانبه ایفا کنند. وی افزود تعداد زیادی از دانشجویان پاکستانی نیز در کشور قبرس درحال آموزش هستند که امیدواریم دولت این کشور تسهیلات بهتری در اختیار آنها قرار خواهد داد.  رئیس سنا جهت تقویت تعاملات تجاری و افزایش حجم آن میان دو کشور، بر لزوم روابط اتاق های بازرگانی دو کشور و تبادل هیئت ها تاکید کرد و افزود: مجلس سنا نیز نقش موثر خود در این زمینه را ایفا خواهد کرد. 

ارسال نظر

 
1