خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول آمریکا و هیئت همراه با فرماندار ایالت سند
کد خبر :1115835888

10:45 1397/11/13


برچسب ها : عمران اسماعیل, فرماندار ایالت سند, کنسولگری آمریکا,

در دیدار سرکنسول آمریکا و هیئت همراه با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند، در خصوص روابط دیپلماتیک و تجاری پاکستان و آمریکا، نقش کلانشهر و بندر کراچی در اقتصاد پاکستان، پروژه مشترک اقتصادی پاکستان و چین و تاثیرات آن بر منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، جواین ویگنر سرکنسول ایالات متحده در کراچی و هیئت همراه با حضور در دفتر فرماندار ایالت سند با عمران اسماعیل دیدار کرد.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی بخش مطبوعاتی فرمانداری ایالت سند، در دیدار سرکنسول آمریکا و هیئت همراه با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند، در خصوص روابط دیپلماتیک و تجاری پاکستان و آمریکا، نقش کلانشهر و بندر کراچی در اقتصاد پاکستان، پروژه مشترک اقتصادی پاکستان و چین و تاثیرات آن بر منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فرماندار ایالت سند در این دیدار اظهار داشت: روابط دوجانبه پاکستان و آمریکا به نفع منطقه خواهد بود و افزایش روابط میان دو کشور در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری امری خوشایند است.

عمران اسماعیل گفت: کنسولگری آمریکا در کراچی میتواند نقش موثری در توسعه روابط دو کشور داشته باشد.

وی افزود: به زودی هیئتی از تجار پاکستانی با هدف توسعه روابط و شناخت فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان، از شهرهای مختلف آمریکا بازدید خواهند نمود.

وی ادامه داد: در این بازدید، هیئت تجار پاکستانی با سرمایه گذاران تجاری در شعب مختلف دیدار و رایزنی خواهند نمود.

فرماندار ایالت سند افزود: فرصت های متعددی برای سرمایه گذاران آمریکایی جهت سرمایه گذاری در بخش های آی تی و نرم افزار در پاکستان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: به علت شرایط مناسب و استعدادهای متعدد، روز به روز بر میزان سرمایه گذاری خارجی در پاکستان افزوده میشود و بر همین اساس سرمایه گذاران آمریکایی میتوانند با استفاده از شرایط و فرصت های ایجاد شده به سرمایه گذاری در بخش های مختلف تجاری در کراچی بپردازند و دولت تمامی تسهیلات لازم در این زمینه را فراهم خواهد کرد.

عمران اسماعیل گفت: روابط متقابل پاکستان و آمریکا امری ضروری در شرایط فعلی است، با تکمیل شدن پروژه سی پیک، دور جدید از توسعه و آبادانی در پاکستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: پاکستان خواهان آن است تا سرمایه گذاران آمریکایی نیز در پروژه اقتصادی سی پیک نهایت حضور یابند، تمایل تجار آمریکایی به سرمایه گذای در بخش های مختلف تجاری و صنعتی پاکستان به بهبود و توسعه روابط دو کشور کمک خواهد نمود.

جواین ویگنر سرکنسول آمریکا در کراچی در این دیدار اظهار داشت: آمریکا خواهان توسعه و آبادانی پاکستان است و تمامی همکاری های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

وی گفت: در حال حاضر شرکت های بزرگ و مختلف آمریکایی در حال فعالیت در پاکستان هستند و افراد تحصیل کرده و نیروی کار فعال و زحمتکش از اهمیت خاصی نزد شرکت های آمریکایی برخوردار است.

ارسال نظر

 
1