خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول آمریکا با وزیر رفاه اجتماعی و بیت المال ایالت پنجاب
کد خبر :8407820

15:35 1400/12/20


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پنجاب, دیدار, سرکنسول آمریکا, سید یاور عباس بخاری, لاهور, وزیر رفاه اجتماعی ایالت پنجاب, ویلیام مک نالی,

ویلیام مک نالی سرکنسول آمریکا در لاهور با سید یاور عباس بخاری وزیر رفاه اجتماعی و بیت المال ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.


لاهور: به گزراش راز نیوز | ویلیام مک نالی سرکنسول آمریکا در لاهور با سید یاور عباس بخاری وزیر رفاه اجتماعی و بیت المال ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار مدثر ملک معاون وزیر رفاه اجتماعی و بیت المال ایالت پنجاب و هماهنگ کننده ایالت پنجاب نیز حضور داشتند.

وزیر رفاه اجتماعی و بیت المال ایالت پنجاب طی این دیدار سرکنسول آمریکا در لاهور را از اقدامات وزارت خانه خود برای معلولین، زنان و کودکان آگاه کرده و گفت که قانون معلولیت در ایالت پنجاب پیش از این تصویب شده و قانون حقوق کودک نیز در حال تصویب می باشد.

وی افزود: اداره رفاه اجتماعی قرار است برای کودکان معلول در مدارس ایالت پنجاب صندلی چرخ دار فراهم کند. قوانین حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و ایجاد اشتغال برای آن ها در ایالت پنجاب در حال اجرا هستند.

سرکنسول آمریکا در لاهور نیز طی این دیدار از اقدامات وزارت خانه رفاه اجتماعی و بیت المال ایالت پنجاب برای معلولین و اقدامت رفاهی دیگر آن در این ایالت تمجید کرده و گفت: دولت آمریکا حمایت مالی از برنامه های این اداره را تداوم می بخشد.

پیش از این دیدار معاون وزیر رفاه اجتماعی و بیت المال ایالت پنجاب سرکنسول آمریکا در لاهور را از اقدامات این وزارت خانه آگاه کرده و گفت که بزودی امکان بازدید وی از دفاتر مختلف این وزارت خانه را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1