خبر فوری

 
 
دیدار سرپرست کاردار هیئت اتحادیه اروپا با سناتور اعظم نذیر تارر در اسلام آباد
کد خبر :1937749357

17:56 1401/03/16


برچسب ها : اتحادیه اروپا, اسلام آباد, پاکستان و اتحادیه اروپا, دیدار, سفیر اتحادیه اروپا, گفتگو, وزیر حقوق و دادگستری,

توماس سیلور سرپرست کاردار هیئت اتحادیه اروپا در پاکستان با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر حقوق و دادگستری پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | توماس سیلور سرپرست کاردار هیئت اتحادیه اروپا در پاکستان با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر حقوق و دادگستری پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد همچنین در این دیدار موضوعات مورد علاقه طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه، هر دو طرف بر تعهد خود برای توسعه روابط دوجانبه تاکید کردند و سناتور اعظم نذیر تارر گفت: پاکستان پیوندهای اجتماعی و سیاسی قوی با اتحادیه اروپا دارد همچنین اتحادیه اروپا همواره نقش خود را در جهت رفاه مردم پاکستان و توسعه نظام ایفا کرده است.

وزیر حقوق بر اهمیت یک سیستم قضایی قوی برای ساختن یک جامعه عادلانه و تربیت وکلای جوان در جامعه تاکید کرد. در همین حال، توماس سیلور از حمایت کامل اتحادیه اروپا جهت آموزش وکلای جوان در سطح وکالت اطمینان داد.

توماس سیلور از قانون حقوق بشر و حقوق زنان در پاکستان تمجید کرد همچنین در این نشست با ایجاد یک مرکز عالی در دادگاه عالی لاهور موافقت شد بطوری که این مرکز عالی از وکلای جوان حمایت فنی و حرفه ای خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این اولین پروژه آزمایشی در دادگاه عالی لاهور خواهد بود که در آینده در ایالات خیبر پختون خوا، بلوچستان و مناطق دورافتاده راه اندازی خواهد شد.

ارسال نظر

 
1