خبر فوری

 
 
دیدار سروزیر ایالت بلوچستان با سفیر ایالات متحده آمریکا در پاکستان
کد خبر :1062974390

17:01 1401/05/21


برچسب ها : اسلام آباد, بلوچستان, بلوچستان پاکستان, پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, دیدار سیاسی, روابط دوجانبه, سروزیر, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, میر عبدالقدوس بزنجو, واشنگتن, وزیر ارشد ایالت بلوچستان, کویته,

میر عبدالقدوس بزنجو وزیر ارشد ایالت بلوچستان به دعوت دونالد بلوم سفیر آمریکا با وی در کنسولگری آمریکا در کویته دیدار کرد.


کویته: به گزارش راز نیوز| میر عبدالقدوس بزنجو وزیر ارشد ایالت بلوچستان به دعوت دونالد بلوم سفیر آمریکا با وی در کنسولگری آمریکا در کویته دیدار کرد.

سروزیر ایالت بلوچستان ضمن آگاه سازی سفیر آمریکا از مواقع و فرصت های موجود در این ایالت در جهت سرمایه گذاری در سایر بخش ها از جمله معادن و سیاست های دولت محلی در این زمینه ، گفت: ما دروازه های ایالت بلوچستان را به روی سرمایه گذاری خارجی باز کرده ایم، و توافق رکودیک نمونه بی نظیر سرمایه گذاری خارجی و موفقیت سیاست دولت محلی می باشد، خواهشمندیم سرمایه گذاران خارجی از فرصت های سرمایه گذاری در بلوچستان استفاده کنند.

سفیر آمریکا در این دیدار ضمن تمجید از سیاست های دولت محلی بلوچستان به منظور گسترش سرمایه گذاری خارجی، اظهار داشت که توافق رکودیک یک پیشرفت مهمی است که جذب شرکت های بین المللی سرمایه گذار به سمت ایالت بلوچستان را به همراه خواهد داشت، سرمایه گذاران آمریکایی را برای سرمایه گذاری در بلوچستان جذب خواهیم کرد و مشارکت آمریکا در بخش های مختلف بلوچستان برپا خواهد شد.

گفتنی است در این میان در مورد سیلاب اخیر و ویرانی های ناشی از آن در ایالت بلوچستان نیز رایزنی صورت گرفت. سفیر آمریکا متعهد به ارائه حمایت کامل برای بازسازی زیرساخت های آسیب دیده ناشی از بارندگی و سیلاب اخیر شد و گفت: ما با دولت محلی ایالت سند برای بهبودی اوضاع سیل زدگان همکاری کرده ایم، و آماده همکاری با دولت ایالت بلوچستان نیز هستیم.

ارسال نظر

 
1