خبر فوری

 
دیدار سراج الحق با دفتر مرکزی اتحادیه جهانی علمای مسلمان در دوحه
کد خبر :529223170

19:53 1400/09/03


برچسب ها : بازدید, دفتر مرکزی اتحادیه جهانی علمای مسلمان, دوحه, دیدار, رئیس حزب جماعت اسلامی, سراج الحق, قطر, گفتگو,

سراج الحق رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان از دفتر مرکزی اتحادیه جهانی علمای مسلمان در دوحه پایتخت قطر بازدید به عمل آورد.


 

 

دوحه: به گزارش راز نیوز | سراج الحق رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان از دفتر مرکزی اتحادیه جهانی علمای مسلمان در دوحه پایتخت قطر بازدید به عمل آورد.

وی به همراه آصف لقمان قاضی مدیرکل بخش امور خارجی حزب جماعت اسلامی با مقامات دفتر مرکزی اتحادیه جهانی علمای مسلمان در دوحه به ریاست شیخ احمد الریسونی، شیخ علی محی الدین قره داغی دبیر کل، دکتر محمد صغیر محقق برجسته مصری، شیخ فضل مراد روحانی برجسته یمن و با دکتر نورالدین الخادمی محقق تونسی دیدار و گفتگو کردند.

سراج الحق در این نشست گفت: دولت های کشورهای مسلمان باید حکومت طالبان در افغانستان را به رسمیت بشناسند همچنین بیست میلیون نفر در افغانستان از گرسنگی و فقر رنج می برند بهمین دلیل سازمان های مسلمان بایستی برای امداد رسانی گام های مفیدی بردارند.

لازم به ذکر است، دفتر مرکزی اتحادیه جهانی علمای مسلمان در دوحه هیئتی متشکل از علمای برجسته 44 کشور جهان اسلام به بنیان گذاری شیخ یوسف القرضاوی می باشد.

سراج الحق در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های مرکز اتحادیه جهانی علمای مسلمان، گفت: این مرکز نقش اساسی در نمایندگی مسلمانان مظلوم فلسطین، کشمیر و سراسر جهان ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه هند در حال تلاش است تا مردمان اصیل کشمیری را در ایالت خود به اقلیت برساند و توطئه ای برای آوردن شهروندان هندی از خارج و اسکان آنها در کشمیر وجود دارد، گفت: امت اسلامی بایستی همیشه پشت سر کشمیری های مظلوم بایستد و مدافع حقوق آنها باشد.

ارسال نظر

 
1