خبر فوری

 
 
دیدار زلمی خلیل زاد با وزیر امور خارجه پاکستان/رایزنی در خصوص مذاکرات صلح افغانستان
کد خبر :1466677831

11:29 1398/01/16


برچسب ها : افغانستان, دوحه, زلمی خلیل زاد, شاه محمود قریشی, طالبان افغانستان, مذاکرات صلح,

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان در صدر هیئتی سیاسی با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس، زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان در صدر هیئتی سیاسی با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار نمود.

بر اساس این گزارش نماینده ویژه آمریکا و هیئت همراه با استقبال تهمینه جنجوعه معاون وزیر خارجه در دفتر وزارت خارجه پاکستان حضور یافتند.

دو طرف در سطح هیئت های سیاسی به گفتگو و رایزنی در خصوص روند مذاکرات صلح افغانستان پرداختند.

زلمی خلیل زاد همچنین با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود و دو طرف درباره پیشرفت های صورت گرفته در زمینه مذاکرات صلح افغانستان بحث و گفتگو نمودند و نماینده ویژه آمریکا نیز شاه محمود قریشی را از روند مذاکرات صلح افغانستان در دوحه آگاه نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با تمجید از پیشرفت های صورت گرفته در زمینه مذاکرات افغان-افغان اظهار داشت: مذاکرات میان گروه های افغان بخش مهمی از توافقنامه صلح افغانستان است، پاکستان در حال حرکت به سمت توسعه پایدار است و ثبات و امنیت در افغانستان علاوه بر پاکستان به نفع تمامی کشورهای منطقه خواهد بود، پاکستان به همکاری های خود برای برپایی صلح در افغانستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1