خبر فوری

 
 
دیدار زلمی خلیل زاد با عمران خان نخست وزیر پاکستان
کد خبر :274905747

09:25 1398/05/11


برچسب ها : زلمی خلیل زاد, صلح افغانستان, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان,

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد، دو طرف در خصوص روند مذاکرات صلح افغانستان به رایزنی پرداختند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد، دو طرف در خصوص روند مذاکرات صلح افغانستان به رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی دفتر نخست وزیری پاکستان، زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با حضور در دفتر نخست وزیر، با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص ایجاد صلح پایدار در افغانستان و اقدامات لازم در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند، عمران خان نخست وزیر پاکستان در این دیدار اظهار داشت: به منظور همکاری برای ایجاد صلح در افغانستان با آمریکا و تمامی دیگر قدرت های بین الملل در تماس خواهد بود.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به سفر اخیر خود به ایالات متحده و دیدار با رئیس جمهور آمریکا با ابراز اینکه ایجاد صلح پایدار در افغانستان به نفع پاکستان و کشورهای منطقه خواهد بود افزود: تمایل کشورهای دنیا برای برقراری صلح در افغانستان و حمایت های آنان از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد صلح رو به افزایش است.

عمران خان با تاکید بر ضرورت گفتگوی افغان-افغان میان طرف های مختلف جهت ایجاد امنیت و صلح در افغانستان خاطر نشان کرد: پاکستان به عنوان کشور همسایه، خواهان روابط بلندمدت و پایدار با افغانستان و استفاده هرچه بهتر از تمامی فرصت های موجود در زمینه گسترش روابط اقتصادی میان دو کشور است.

ارسال نظر

 
1