خبر فوری

 
 
دیدار زلمی خلیل زاد با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :192001320

09:49 1398/05/11


برچسب ها : زلمی خلیل زاد, شاه محمود قریشی, صلح افغانستان, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، زلمی خلیل زاد که به منظور آگاه سازی مقامات پاکستان از روند مذاکرات انجام شده با طالبان به پاکستان سفر کرده است، روز گذشته با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار به گفتگو و رایزنی درباره روند صلح افغانستان و پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه و دیگر موضوعات منطقه پرداختند.

زلمی خلیل زاد در این دیدار شاه محمود قریشی را از جزئیات هفتمین مرحله مذاکرات با طالبان در دوحه آگاه نمود و جزئیات مربوط به سفر به افغانستان را نیز با وی در میان گذاشت.

شاه محمود قریشی با مثبت خواندن پیشرفت های صورت گرفته در زمینه مذاکرات افغان-افغان در دوحه اظهار داشت: توافق تمامی طرف ها در مسیر ایجاد صلح در افغانستان پیشرفت بسیاری خوبی در روند صلح افغانستان است و مذاکرات افغان-افغان می تواند گام مثبتی برای ایجاد امنیت و صلح پایدار در افغانستان باشد.

وی تاکید کرد: پاکستان به ایفای وظایف مشترک خود در زمینه صلح افغانستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1