خبر فوری

 
 
دیدار رهبران اپوزیسیون برای اقدام اساسی علیه دولت پاکستان
کد خبر :694205904

00:31 1398/02/29


برچسب ها : آصف علی زرداری, اپوزیسیون, حزب مردم پاکستان, فضل الرحمان, مسلم لیگ ن,

رئیس جمهور سابق پاکستان با حضور در محل سکونت دبیر حزب جمعیت علمای اسلام با وی دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز رئیس جمهور سابق پاکستان با حضور در محل سکونت دبیر حزب جمعیت علمای اسلام با وی دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده آصف علی زرداری از رهبران حزب مردم پاکستان در دیدار با مولانا فضل الرحمن دبیر حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل علاوه بر گفتگو در خصوص وضعیت سیاسی کشور، درباره دریافت کمک دولت پاکستان از صندوق بین المللی پول(IMF) و دیگر موضوعات کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق اعلام منابع آگاه دو طرف در ادامه درباره متحد نمودن تمامی احزاب اپوزیسیون دولت و تماس با رهبران احزاب سیاسی پاکستان به توافق رسیدند.

دو طرف در این دیدار در خصوص وضعیت اسفبار اقتصادی و افزایش گرانی در سطح کشور اظهار نگرانی کردند و اعلام نمودند مردم پاکستان از این وضعیت گرانی به ستوه آمده اند.

آصف علی زرداری و مولانا فضل الرحمن در ادامه رایزنی های خود بر تهیه برنامه جامع جهت آغاز راهپیمایی به سمت اسلام آباد و بررسی آن پس از عید فطر تاکید کردند و دو طرف تصمیم به حرکت به سوی ملت بر اساس برنامه مشترک و موثر را اتخاذ نمودند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان و دبیر حزب مسلم لیگ(ن) نیز به اعضای این حزب مجوز تظاهرات علیه دولت را داده است و قرار است این حزب نیز که به عنوان یکی از احزاب اپوزیسیون پاکستان شناخته می شود پس از عیدالفطر، جنبشی را در اعتراض به افزایش قیمت دلار و گرانی آغاز نماید.

ارسال نظر

 
1