خبر فوری

 
 
دیدار رمیش کمار نماینده مجلس پاکستان با مودی و رئیس اسبق ارتش هند
کد خبر :547833325

16:37 1397/12/05


برچسب ها : پاکستان, حزب تحریک انصاف, رمیش کمار, نخست وزیر هند, نریندر مودی, هند,

برای کاهش تنش های هند و پاکستان تماس های غیرمسقیم دوجانبه آغاز شده است. رمیش کمار ونکوانی نماینده مجلس ملی پاکستان با نخست وزیر و وزیرخارجه هند دیدار کرد.


 

به گزارش راز نیوز، برای کاهش تنش های هند و پاکستان تماس های غیرمسقیم دوجانبه آغاز شده است. رمیش کمار ونکوانی نماینده مجلس ملی پاکستان با نخست وزیر و وزیرخارجه هند دیدار کرد.

رمیش کمار اظهار کرد: پیام مثبت خود را به نخست وزیر هند منتقل کرده است. اکنون رفتار هند تغییر خواهد کرد. رمیش کمار عضو حزب تحریک انصاف به عنوان اعضای اقلیتی در مجلس ملی پاکستان از شهر کراچی حضور دارد. سفر وی به هند به عنوان سفر مذهبی بود. با این حال وی با چندین رهبران هند ملاقات کرد، از جمله نریندرمودی نخست وزیر هند و سشما سوراج وزیر امور خارجه هند در دهلی نو.

در ادامه وی خاطر نشان کرد: دیدار گرمی را با نخست وزیر هند داشتم ، پیام مثبت خود را به نخست وزیر هند منتقل کردم. وی به مودی گفت: از شما منتظر پاسخ مثبت هستم ، که پس از آن به مدت 25 دقیقه با وزیر خارجه هند دیدار داشت.

وی در دیدار با وزیرخارجه هند اظهار کرد اکنون در پاکستان دولت عمران خان است وی از افرادی است که به حرف خود عمل می کند. در حادثه تروریستی کشمیر بازیگران پاکستانی دست نداشته اند اما در صورت وجود هرگونه سند،  پاکستان در تحقیقات با هند همکاری خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: گذشته برای یادگیری است و نمی توان آن را جبران کرد. ما می توانیم دشمن را دوست خود بسازیم و خصومتها را به دوستی تبدیل کنیم. به هند اعلام کرده ایم که پاکستان و موسسات پاکستان در حادثه تروریستی کشمیر دست نداشته اند. اکنون باید از سیاست های اتهامات بیرون آمد.

وی در آخر اظهار کرد: پس از این دیدارها ظاهرا تنش ها رو به کاهش است. وی با ژنرال پی وی سنگه رئیس اسبق ارتش هند هم دیدار داشت.

لازم به ذکر است وی برای شرکت در مراسم شورای روابط فرهنگی هند که 125 کشور در آن حضور داشتند به هند سفر کرده است. گفتنی است هند وی را به عنوان نماینده پاکستان در این مراسم دعوت کرده بود.

ارسال نظر

 
1