خبر فوری

 
 
دیدار رایزن سیاسی آمریکا با وزیر قانون پاکستان
کد خبر :1687110324

12:08 1401/06/17


برچسب ها : اسلام آباد, اعظم نذیر تارر, پاکستان و آمریکا, پنجاب, دیدار, رایزن سیاسی آمریکا, وزیر قانون و دادگستری پاکستان,

بردلی پارکر رایزن سیاسی آمریکا با سناتور نذیر اعظم تارر وزیر قانون پاکستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مهناز اکبر عزیز دبیر پارلمان پاکستان در امور حقوق و دادگستری نیز حضور داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | بردلی پارکر رایزن سیاسی آمریکا با سناتور نذیر اعظم تارر وزیر قانون پاکستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مهناز اکبر عزیز دبیر پارلمان پاکستان در امور حقوق و دادگستری نیز حضور داشت.

وزیر قانون پاکستان طی این دیدار گفت: دولت پاکستان در حال انجام اقدامات سازگار با محیط زیست به منظور کاهش آثار تغییرات آب و هوایی در کشور است. اصلاحات در نظام عدالت کیفری بازی را تغییر می دهد.

دو طرف همچنین طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله مسائل مربوط به نظام آموزش حقوقی بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر قانون پاکستان همچنین طی این دیدار گفت: نخست وزیر پاکستان نگران تغییرات آب و هوایی بوده و اقداماتی در این زمینه در حال انجام است. تغییرات آب  و هوایی وضعیت نگران کننده ای در مناطق مختلف دنیا به وجود آورده است. دولت پاکستان در حال انجام اقدامات سازگار با محیط زیست است. علاوه بر این اقداماتی برای گسترش استفاده از انرژی خورشیدی در کشور در حال انجام است.

وی افزود: پاکستان دارای بهترین قوانین بوده و نیاز به بهبود اجرای آن ها احساس می شود. فرهنگ ما سیستمی برای حل اختلافات بوده و اصلاحات در نظام عدالت کیفری بازی را تغییر می دهد.

دبیر پارلمان پاکستان در امور حقوق و دادگستری نیز طی این دیدار رایزن سیاسی آمریکا را در مورد اجرای قانون مبارزه با تجاوز جنسی و لایحه ازدواج کودکان آگاه کرد.

دو طرف طی این دیدار برای همکاری با یکدیگر اعلام آمادگی کردند. رایزن سیاسی آمریکا طی این دیدار گفت که تمام دنیا از جمله پاکستان با تغییرات آب و هوایی مواجه است. وی با ابراز تاسف از میزان خسارات جانی و مالی طی سیل در پاکستان به وزیر قانون این کشور برای همکاری خود در این زمینه اطمینان داد.

ارسال نظر

 
1