خبر فوری

 
 
دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و پاکستان با میرزا محمد آفریدی در اسلام آباد
کد خبر :1216066472

20:08 1401/06/02


برچسب ها : دیدار, گروه دوستی پارلمانی پاکستان و کره جنوبی, گفتگو, معاون رئیس مجلس سنای پاکستان, میرزا محمد آفریدی,

هیک ینگ رئیس گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و پاکستان در صدر هیئت عالی رتبه با میرزا محمد آفریدی نایب رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیک ینگ رئیس گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و پاکستان در صدر هیئت عالی رتبه با میرزا محمد آفریدی نایب رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار، سناتورها منظور احمد کاکر، رانا محمود حسن، نصیب الله بازئی حضور داشتند

بر اساس جزئیات، در این نشست، موضوعات مورد علاقه دو جانبه و تقویت روابط پارلمانی میان پاکستان و کره جنوبی مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه، میرزا محمد آفریدی بر تقویت روابط پارلمانی تاکید کرد و گفت: پاکستان و کره جنوبی سابقه همکاری درخشانی در زمینه های تجاری و اقتصادی دوجانبه میان یکدیگر دارند همچنین کره جنوبی در مدت زمان کوتاهی توانست خود را در کنار کشورهای توسعه یافته قرار دهد و کشورهای در حال توسعه بایستی از تجربیات این کشور بیاموزند.

وی افزود: فرصت های سرمایه گذاری زیادی در پاکستان وجود دارد و سرمایه گذاران کره ای باید با سرمایه گذاری در پاکستان از این فرصت ها استفاده کنند همچنین کره جنوبی میتواند از نیروی کار توانمند پاکستانی بهره مند شود.

وی بیان کرد: بقایایی از تمدن گندهارا و اماکن مقدس بودایی در پاکستان وجود دارد و ما در تلاش هستیم تا نقش خود را درخصوص ترویج بیشتر گردشگری ایفا کنیم همچنین دولت فعلی متعهد به تکمیل تمام پروژه های سی پیک (CPEC) است.

نایب رئیس مجلس سنای پاکستان در خصوص پروژه سی پیک افزود: CPEC اتصال منطقه ای را چندین برابر تقویت خواهد کرد و باعث توسعه بیشتر منطقه خواهد شد.

در ادامه این دیدار، هیک ینگ رئیس گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و پاکستان بیان کرد: فرصت های گسترده ای برای همکاری میان پاکستان و کره جنوبی به ویژه در زمینه فناوری و خودرو وجود دارد؛ وی همچنین اطمینان داد که کره جنوبی تمام حمایت های ممکن خود را از پاکستان جهت توسعه آخرین فناوری ها در زمینه های مختلف اجتماعی-اقتصادی، فناوری و صنعتی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر

 
1