خبر فوری

 
 
دیدار رئیس کمیته مرکزی رویت هلال پاکستان با کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد
کد خبر :829602587

12:08 1401/06/24


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, رئیس کمیته رویت هلال ماه, ملکه انگلیس, کمیته رویت هلال پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

رئیس کمیته مرکزی رویت هلال پاکستان روز گذشته در دیدار با کمیساریای عالی بریتانیا مراتب تأسف خود در خصوص مرگ الیزابت دوم ملکه انگلیس را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس کمیته مرکزی رویت هلال پاکستان روز گذشته در دیدار با کمیساریای عالی بریتانیا مراتب تأسف خود در خصوص مرگ الیزابت دوم ملکه انگلیس را ابراز داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مولوی سید محمد عبدالخبیر آزاد رئیس کمیته مرکزی رویت هلال پاکستان روز گذشته با حضور در محل سفارت بریتانیا در اسلام آباد با دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا دیدار کرد.

مولوی عبدالخبیر آزاد در این دیدار ابراز داشت: الیزابت دوم ملکه بریتانیا زنی بزرگ بود که با خدمات و پیام‌های خود برای گسترش صلح در دنیا، متحد نمودن کشورها و خدمت به بشریت تلاش نمود، وی دو مرتبه به پاکستان سفر داشته است و پیام اخیر ملکه بریتانیا پیش از مرگ در خصوص سیل زدگان نشان دهنده عمق علاقه، محبت و همدردی وی با مردم پاکستان است.

وی خطاب به کمیساریای عالی بریتانیا خاطرنشان کرد: ما در این برهه غم‌انگیز و دشوار در کنار شما حضور داریم و مردم سرتاسر دنیا احترام و علاقه وافری به ملکه بریتانیا دارند.

سپس دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا با تقدیر از مولوی عبدالخبیر آزاد اظهار داشت: شما در این غم ما خود را شریک دانستید و ما قدردان شما و پاکستان هستیم.

مولوی عبدالخبیر آزاد در پایان پیام تسلیت و تأسف خود را در دفتر یادبود و تسلیت که برای ملکه بریتانیا در سفارت این کشور در اسلام آباد در دسترس قرار گرفته است را درج نمود.

ارسال نظر

 
1