خبر فوری

 
 
دیدار رئیس کل گمرک کویته با مسئول امور اقتصادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کویته
کد خبر :1838435472

14:46 1399/04/28


برچسب ها : اداره گمرک کویته, پاکستان و ایران, تجارت مرزی, عبدالوحید مروت, مرز ایران و پاکستان,

عبدالوحید مروت رئیس کل گمرک کویته مرکز ایالت بلوچستان با حسین جعفری مسئول امور اقتصادی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کویته دیدار کرد.


 

کویته: به گزارش راز نیوز| عبدالوحید مروت رئیس کل گمرک کویته مرکز ایالت بلوچستان با حسین جعفری مسئول امور اقتصادی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کویته دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم گسترش همکاری های تجاری مرزی میان دو کشور تاکید نمودند.

عبدالوحید مروت رئیس کل گمرک کویته در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور ابراز داشت: گسترش روابط تجاری میان دو کشور همسایه و اسلامی لازمه اصلی در شرایط فعلی است.

وی در ادامه مسئول امور اقتصادی کنسولگری ایران را پروژه در حال اجرای بانک توسعه آسیا در چمن موسوم به «سیستم یکپارچه مدیریت تجارت ترانزیت ITTMS» آگاه ساخت، با آغاز به کار این پروژه فرآیندهای مربوط به صادرات و واردات با هماهنگی بیشتر و بهتر صورت خواهد گرفت، دولت پاکستان خواهان راه اندازی پروژه ای مشابه پروژه مذکور در مرز تفتان با ایران است تا روند صادرات و واردات در مرز پاکستان و ایران بیش از پیش توسعه یابد.

ارسال نظر

 
1