خبر فوری

 
دیدار رئیس پلیس کراچی با سرکردگان گروه تروریستی_تکفیری سپاه صحابه
کد خبر :777043566

11:23 1399/07/24


برچسب ها : دکتر عادل خان, رئیس پلیس کراچی, غلام نبی میمن, گروه تروریستی سپاه صحابه, نعمان صدیقی,

غلام نبی میمن رئیس پلیس شهر کراچی به همراه نعمان صدیقی معاون بازرس پلیس شرق کراچی، امروز پنجشنبه با جمعی از سرکردگان گروه تروریستی_تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) به دیدار و گفتگو پرداختند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| غلام نبی میمن رئیس پلیس شهر کراچی مرکز ایالت سند در دیدار با اورنگزیب فاروقی و دیگر سرکردگان گروه تروریستی_تکفیری سپاه صحابه نسبت به بازداشت عاملان ترور دکتر عادل خان رهبر معنوی این گروه تروریستی قول مساعد همکاری داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، غلام نبی میمن رئیس پلیس شهر کراچی به همراه نعمان صدیقی معاون بازرس پلیس شرق کراچی، امروز پنجشنبه با جمعی از سرکردگان گروه تروریستی_تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) به دیدار و گفتگو پرداختند.

در این دیدار که برخی از عناصر بلندپایه گروه تروریستی سپاه صحابه همچون اورنگزیب فاروقی، ابراهیم مظهر، اقبال الله، تاج محمد حنفی و همچنین مفتی انس عادل فرزند دکتر عادل خان حضور داشتند، پیرامون ابعاد مختلف ترور دکتر عادل خان و پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عناصر گروه سپاه صحابه در این دیدار از پلیس درخواست بازداشت فوری عوامل ترور دکتر عادل خان را ابراز داشتند، رئیس پلیس شهر کراچی در این دیدار اعلام نمود: ما تمامی تلاش های خود را برای شناسایی و بازداشت عاملان ترور دکتر عادل خان را به کار بسته ایم و به زودی توسط ما مورد بازداشت قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است دکتر عادل خان رهبر معنوی گروه تروریستی_تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) و سرپرست مدرسه وهابی جامعه فاورقیه کراچی چند روز قبل در یکی از خیابان های منطقه شاه فیصل شهر کراچی به دست عوامل ناشناس هدف قرار گرفت، در اثر این حمله وی به همراه راننده خود در دم به هلاکت رسیدند.

به دنبال این حمله افراد ناشناس، گروه تروریستی سپاه صحابه و عناصر آن به خشم آمده و با اتهام زنی گروه های شیعه را عامل این حادثه عنوان می کنند.

در همین خصوص هیئت عالی رتبه از رهبران گروه تفکیری سپاه صحابه شامل تاج محمد حنفی،حضرت ولی، احمد علی و حماد الله مدنی به سرپرستی اقبال الله خان با حضور در دفتر مرکزی جنبش ملی متحد(MQM) با عامر خان معاون ارشد مشاور MQM به دیدار و گفتگو پرداختند.

هیئت عالی رتبه سپاه صحابه در این دیدار خواستار اعلام حمایت حزب جنبش ملی متحد از اعتصاب روز جمعه گروه سپاه صحابه در اعتراض به ترور دکتر عادل خان شدند.

عامرخان معاون ارشد مشاور جنبش ملی متحد در این دیدار اظهار داشت: پس از انجام مشاوره با کمیته هماهنگی حزب در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال نظر

 
1