خبر فوری

 
دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران با وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان
کد خبر :1403670451

16:21 1399/10/16


برچسب ها : اسلام آباد, اعجاز احمد شاه, ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, سرتیپ مجید کریمی, مجید کریمی, وزیر مبارزه با مواد مخدر,

سرتیپ مجید کریمی که به همراه یک هیئت ایران به کشور پاکستان سفر کرده است، امروز با اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سرتیپ مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران که در راس هیئت ایران به پاکستان سفر کرده است صبح امروز با اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان دیدار کرد.

وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان از هیئت نمایندگی ایران استقبال کرد. در این جلسه، اقدامات انجام شده توسط هر دو کشور برای از بین بردن مواد مخدر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در دیدار با سرتیپ مجید کریمی اظهار داشت که از بین بردن مواد مخدر نقش مهمی در ایجاد یک جامعه صلح آمیز دارد.

اعجاز احمد شاه افزود: اگر تقاضای مواد مخدر کاهش یابد می توان عرضه را نیز کاهش داد. کارهایی برای کاهش تقاضای مواد مخدر در مناطق هم مرز ایران انجام خواهد شد و خطر قاچاق مواد مخدر نیز کاهش خواهد یافت. وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان ابراز امیدواری کرد که به زودی مشکل قاچاق مواد مخدر برطرف شود و گفت: "هدف من ایجاد جامعه ای بدون مواد مخدر برای حفاظت از آینده ی نسل جوان است."

سرتیپ مجید کریمی سرپرست هیئت نمایندگی ایران از همه همکاری های ممکن در زمینه حل و فصل مسائل مرزی اطمینان داد و گفت از پاکستان نیز انتظار می رود تا اقدامات مثبت و به موقعی را انجام دهد .

همچنین در این جلسه توافق شد تا همکاری های متقابل بین دو کشور ایران و پاکستان در آینده بیش از پیش تقویت شود.

ارسال نظر

 
1