خبر فوری

 
 
دیدار رئیس واحد اصلاحات راهبردی نخست وزیر پاکستان با مقامات عالی آمریکا
کد خبر :995866664

17:36 1401/05/06


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دیدار, رئیس واحد اطلاعات نخست وزیر پاکستان, سلمان صوفی, معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور دموکراسی حقوق بشر و کارگران, مقامات عالی, واشنگتن,

سلمان صوفی رئیس واحد اصلاحات راهبردی نخست وزیر پاکستان با هیئتی از مقامات عالی آمریکا از جمله معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور دموکراسی، حقوق بشر و کارگران، و مقامات اداره هوانوردی فدرال، وزارت حمل و نقل و اداره امنیت حمل و نقل این کشور دیدار و گفتگو کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز | سلمان صوفی رئیس واحد اصلاحات راهبردی نخست وزیر پاکستان با هیئتی از مقامات عالی آمریکا از جمله معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور دموکراسی، حقوق بشر و کارگران، و مقامات اداره هوانوردی فدرال، وزارت حمل و نقل و اداره امنیت حمل و نقل آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله همکاری دوجانبه پاکستان و آمریکا در بخش های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس واحد اصلاحات راهبردی نخست وزیر پاکستان طی این دیدار بر از سرگیری پروازهای خطوط هوایی بین المللی پاکستان (PIA) به آمریکا تاکید کرد.

هیئت آمریکایی نیز طی این دیدار از آمادگی خود برای گفتگو با سازمان های هواپیمایی کشور پاکستان و سازمان های وابسته به آن و از سرگیری پروازهای بین پاکستان و آمریکا خبر داد.

رئیس واحد اصلاحات راهبردی نخست وزیر پاکستان همچنین طی دیدار با کارا مکدونالد معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور دموکراسی حقوق بشر و کارگران از آمادگی خود برای مراقبت از زنان، اقلیت ها و فقرا سخن گفت.

ارسال نظر

 
1