خبر فوری

 
 
دیدار رئیس واحد مشتریان جهانی در شرکت فناوری IT اریکسون با وزیر فناوری اطلاعات پاکستان
کد خبر :409515096

14:25 1401/05/21


برچسب ها : اسلام آباد, اکو نیلسون, پنجاب, دیدار, رئیس واحد مشتریان جهانی در شرکت فناوری IT اریکسون, سید امین الحق, وزیر فناوری اطلاعات,

اکو نیلسون رئیس واحد مشتریان جهانی در شرکت فناوری IT اریکسون با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | اکو نیلسون رئیس واحد مشتریان جهانی در شرکت فناوری IT اریکسون با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر فناوری اطلاعات پاکستان طی این دیدار گفت: فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان وجود دارد. توانمندسازی زنان، اتصال و ارائه آموزش به جوانان در زمینه های کلیدی فناوری اطلاعات از اولویت های اصلی دولت پاکستان می باشد.

وی افزود: آمادگی های لازم برای ارائه جدیدترین و سریعترین فناوری انتقال داده 5G به شهروندان پاکستان انجام شده است. ما در حال ایجاد فضای تقاضا برای این فناوری در سطح ملی هستیم. ما سال آینده فناوری 5G را در پاکستان راه اندازی خواهیم کرد.

رئیس واحد مشتریان جهانی در شرکت فناوری IT اریکسون نیز طی این دیدار گفت: پروژه های وزارت فناوری اطلات و ارتباطات پاکستان قابل ستایش بوده و این وزارتخانه برای همکاری با شرکت اریکسون ارزش قائل است.

وی افزود: شرکت اریکسون برای 40 نفر از مردان و زنان آموزش عالی و اشتغال فراهم خواهد کرد. وی همچنین هدف خود از سفر به پاکستان را شرکت در مراسم جشن سالگرد استقلال پاکستان و ابراز همبستگی با مردم پاکستان اعلام کرد.

ارسال نظر

 
1