خبر فوری

 
 
دیدار رئیس فدراسیون دوستی پاکستان و اتحادیه اروپا با شاه محمود قریشی
کد خبر :776581202

15:31 1399/07/14


برچسب ها : پاکستان و اتحادیه اروپا, چودری پرویز اقبال, شاه محمود قریشی, فدراسیون دوستی پاکستان و اتحادیه اروپا, وزیر امور خارجه پاکستان,

چودری پرویز اقبال رئیس فدراسیون دوستی پاکستان و اتحادیه اروپا امروز دوشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| چودری پرویز اقبال رئیس فدراسیون دوستی پاکستان و اتحادیه اروپا امروز دوشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار درباره مناسبات دوجانبه میان پاکستان و اتحادیه اروپا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار بر عزم پاکستان برای حل مسائل شهروندان پاکستانی مقیم خارج به ویژه اتحادیه اروپا تاکید نمود.

وی اظهار داشت: شهروندان پاکستانی مقیم خارج سرمایه گرانبهای ما هستند که در لحظات دشوار به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا خالصانه با کشور خود همراهی نموده اند.

وزیر امور خارجه پاکستان افزود: پاکستان دیپلماسی اقتصادی برای آگاه سازی جامعه بین الملل از فرصت های ایجاد شده برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی در پاکستان را آغاز نموده است، با توجه به سیاست های اقتصادی دولت بسیاری از کشورهای اروپایی به دنبال سرمایه گذاری در پاکستان هستند.

وی در پایان رئیس فدراسیون دوستی پاکستان و اتحادیه اروپا را از اقدامات دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آگاه ساخت.

ارسال نظر

 
1