خبر فوری

 
 

کراچی: به گزارش راز نیوز | ناصر حیات مگون رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان در خانه فدراسیون کراچی با کیم هاکسونگ سرکنسول کره جنوبی در کراچی دیدار و گفتگو کرد. شورای تجارت پاکستان و کره جنوبی میزبان این دیدار بود.

دو طرف برای همکاری در زمینه تجارت دو جانبه، سفر های تجاری و امضای تفاهمنامه تجارت آزاد توافق کرده و در مورد موارد ضروری برای تسریع در مشاوره بحث و تبادل نظر کردند.

ناصر حیات مگون طی این دیدار گفت: کره جنوبی می تواند یک کشور مهم برای صادرات انبه و محصولات نساجی پاکستانی باشد. وی بر ارتقاء همکاری بین فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان و آژآنس توسعه سرمایه گذاری تجاری کره تاکید کرد.

سرکنسول کره جنوبی در کراچی طی این دیدار گفت: این یک فرصت خوب است که از فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان بازدید کرده و با تجار متقاضی تجارت با کره جنوبی دیدار کنم.

سونگ جی کیم مدیر کل مرکز تجارت کره جنوبی در کراچی که در این دیدار حضور داشت، گفت: مرکز تجارت کره جنوبی در کراچی تسهیلاتی را به تجار دو کشور برای ارتقاء روابط تجاری دوجانبه فراهم می کند.

همچنین عمران رزاق مشاور بازرگانی پاکستان در کره جنوبی یکی دیگر از افراد حاضر در این دیدار نیز آمارهایی را به منظور ارتقا همکاری های تجاری دو جانبه بین دو کشور برای حاضران ارائه کرد. وی گفت که کره جنوبی دارای بازار مصرفی به اندازه 12 میلیارد دلار برای صنعت نساجی بوده و صادرکنندگان پاکستانی باید در این بازار نقش ایفا کنند.

علاوه بر این سهیل نثار رئیس شورای تجارت پاکستان و کره جنوبی طی این دیدار بر نیاز به سرعت بخشیدن در روند مشاوره تاکید کرد که موجب امضای تفاهمنامه تجارت آزاد بین دو کشور شده و باعث ارتقاء سطح تجارت بین دو کشور می شود.

ناصر حیات مگون همچنین گفت: فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان خواستار تسهیل در صدور ویزا برای تجار، صنعتگران و صادرکنندگان پاکستانی برای سفر به کره جنوبی می باشد.

ارسال نظر

 
1