خبر فوری

 
دیدار رئیس عملیاتی بانک چین با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان
کد خبر :714361939

10:54 1401/03/10


برچسب ها : بانک چین, پاکستان و چین, وزارت خزانه داری پاکستان, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

وانگ ژی رئیس عملیاتی بانک چین(BoC) در پاکستان روز دوشنبه با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وانگ ژی رئیس عملیاتی بانک چین(BoC) در پاکستان روز دوشنبه با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی وانگ ژی به تشریح اهمیت روابط عمیق اقتصادی و دوستانه میان پاکستان و چین پرداخت و از مشارکت بانک چین در توسعه مالی و اقتصادی پاکستان تمجید نمود.

وی اظهار داشت: دولت فعلی هرگونه همکاری لازم و تسهیلات مورد نیاز را برای طرف چینی فراهم خواهد نمود.

وانگ ژی رئیس عملیاتی بانک چین نیز در این دیدار وزیر خزانه داری پاکستان را از فعالیت‌های بانگی چین و پرتفوی خود در پاکستان آگاه ساخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص اوضاع موجود بین‌المللی و منطقه‌ای در بخش اقتصادی به بحث و تبادل پرداختند و سیاست‌های پاکستان برای ترغیب شرکت‌های خارجی جهت سرمایه گذاری مستقیم در پاکستان را مورد بررسی قرار دادند.

دو طرف همچنین درباره ابعاد مختلف پروژه سی پک و طرح‌های زیر مجموعه آن نیز بحث و رایزنی نمودند و بر اهمیت این پروژه برای تقویت همکاری‌های اقتصادی و روابط دوستانه میان پاکستان و چین و توسعه اقتصادی دو کشور تاکید ورزیدند.

ارسال نظر

 
1