خبر فوری

 
 
دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان با مقامات عالی رتبه عمان در سفر به این کشور
کد خبر :1769256128

10:11 1400/11/21


برچسب ها : پاکستان و عمان, ژنرال ندیم رضا, فرمانده نیروی دریایی عمان, مقامات عمان, نیروی هوایی عمان,

ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان که در سفر رسمی خود به عمان رفته است، با مقامات عالی رتبه این کشور دیدار و گفتگو نمود.


مسقط: به گزارش راز نیوز| ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان که در سفر رسمی خود به عمان رفته است، با مقامات عالی رتبه این کشور دیدار و گفتگو نمود.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام نمود: ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان در دیدار با مقامات عالی رتبه عمان پیرامون مناسبات دوجانبه از جمله همکاری در بخش امنیتی، مقابله با تروریسم و اوضاع فعلی منطقه به ویژه تحولات افغانستان به بحث و رایزنی پرداختند.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال ندیم رضا در سفر خود به عمان با سید شهاب بن طارق بن تیمور السید معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی، ارتشبد سلطان بن محمد النعمانی وزیر دفتر سلطان عمان، سرلشکر عبدالله بن خامس الرئیسی رئیس ستاد نیروهای مسلح عمان، دریابان سیف بن ناصر بن محسن الرحبی فرمانده نیروی دریایی سلطنتی عمان، سرلشکر خلبان «خامس بن حماد بن سلطان الغافری» فرمانده نیروی هوایی سلطنتی عمان به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

مقامات دو کشور در این دیدارها به صورت مفصل در خصوص همکاری های نظامی و اقدامات لازم جهت گسترش سطح همکاری های دوجانبه در این زمینه به بحث و رایزنی پرداختند و بر عزم خود برای تداوم روابط استراتژیک تاکید ورزیدند.

ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان و عمان دو کشور مسلمان و برادر و متعهد به انجام اقدامات لازم در جهت گسترش روابط عمیق و گسترده دفاعی و برداشتن گام هایی برای ارتقای صلح و ثبات در منطقه هستند.

مقامات عالی رتبه عمان نیز در دیدارهای خود با ژنرال ندیم رضا، از نقش نیروهای مسلح پاکستان در زمینه افزایش سطح مهارت نیروهای مسلح عمان تقدیر نمودند، آنان همچنین از جانفشانی پاکستان و قربانیان پاکستان در امر جنگ با تروریسم تمجید کردند.

ارسال نظر

 
1