خبر فوری

 
دیدار رئیس جمهور تاجیکستان با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :810595883

16:17 1400/03/13


برچسب ها : اسلام آباد, امامعلی رحمان, پاکستان و تاجیکستان, پنجاب, دیدار, رئیس جمهور تاجیکستان, رئیس مجلس سنای پاکستان, صادق سنجرانی,

امام علی رحمن رئیس جمهور تاجیکستان با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد. در


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | امام علی رحمن رئیس جمهور تاجیکستان با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار معاون رئیس مجلس سنا و سفیر پاکستان در تاجیکستان نیز حضور داشتند.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مودر علاقه مشترک از جمله روابط دو جانبه و اوضاع منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس مجلس سنای پاکستان طی این دیدار گفت: پاکستان برای روابط خود با تاجیکستان اهمیت ویژه ای قائل بوده و روابط منطقه ای را برای بهبود اقتصادی مهم ارزیابی می کند.

وی افزود: علاوه بر همکاری در زمینه بازرگانی، ارتقاء همکاری چندجانبه بسیار مهم بوده و به برای افزایش روابط باید همکاری های پارلمانی و اداری افزایش پیدا کند.

پاکستان و تاجیکستان در زمینه های مذهبی، اجتماعی و فرهنگی با یکدیگر اشتراکات فراوان داشته و پاکستان خواهان روابط دوجانبه با کشورهای آسیای مرکزی می باشد.

وی همچنین گفت: صلح، امنیت و توسعه هدف مشترک ما بوده و ما امنیت را مهمترین عامل برای توسعه ی منطقه می دانیم. تبادل هیئت های سیاسی بین دو کشور موجب ارتقاء روابط دو کشور می شود.

رئیس جمهور پاکستان نیز طی این دیدار گفت: بازدید از پاکستان باعث خوشحالی و دیدار با مقامات پاکستان مفید بوده و تبادل هیئت ها موجب ارتقاء روابط دوجانبه می شود.

ارسال نظر

 
1