خبر فوری

 
 
دیدار رئیس بنیاد مسعود افغانستان با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :666258894

13:41 1399/12/02


برچسب ها : احمد ولی مسعود, اسلام آباد, بنیاد مسعود افغانستان, پاکستان و افغانستان, پنجاب, دیدار, رئیس بنیاد مسعود افغانستان, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

احمد ولی مسعود رئیس بنیاد مسعود افغانستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | احمد ولی مسعود رئیس بنیاد مسعود افغانستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک و مذاکرات صلح افغانستان بحث و تبادل نظر کردند. شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با خوش آمد گویی به رئیس بنیاد و مسعود و هیئت همراه وی گفت: پاکستان بیشتر از هر کشوری خواستار صلح در افغانستان است. پاکستان خالصانه برای موفقیت مذاکرات صلح افغانستان تلاش می کند. به دلیل تلاش های پاکستان بود که این مذاکرات به موفق بوده و توافق نامه صلح به امضا رسید. امنیت در افغانستان برای تمام کشور های منطقه یک موضوع بسیار مهم است.

وی افزود: افزایش خشونت ها در افغانستان نگران کننده بوده و ما باید هر اقدامی لازمی را برای کاهش خشونت ها در افغانستان انجام دهیم.

وی همچنین گفت: برخی کشور های خارجی در حال فعالیت برای شکست مذاکرات صلح افغانستان هستند. لازم است با دقت بیشتری رفتار این کشور ها بررسی شود. پاکستان خواهان بازگشت آبرومندانه مهاجران افغان به کشور خود بوده و علاوه بر ایجاد امنیت خواهان رشد و توسعه افغانستان می باشد.

ارسال نظر

 
1