خبر فوری

 
دیدار رئیس انجمن پزشکان پاکستانی تبار آمریکای شمالی با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :2090681370

19:58 1398/05/14


برچسب ها : appna, آمریکا, انجمن پزشکان پاکستانی تبار آمریکای شمالی, پاکستان,

دکتر ناهید عثمانی رئیس انجمن پزشکان پاکستانی تبار آمریکای شمالی با دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، دکتر ناهید عثمانی رئیس انجمن پزشکان پاکستانی تبار آمریکای شمالی با دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان دیدار کرد.
دکتر عارف علوی در این دیدار گفت: اقدامات تسهیل آمیز و امکانات درمانی موثر برای معالجه مردم امری ضروری است و با افزایش مراقبت های بهداشتی اساسی می توان به کاهش هزینه های درمانی کمک کرد. وی افزود، باتوجه به کمبود دانشگاه ها، باید این مشکل را با ارتقاء هدفمند دوره های آنلاین و بهبودی دسترسی آنها به موسسات آموزشی برطرف کرد.
رئیس جمهور پاکستان از خدمات "اپنا" انجمن پزشکان پاکستانی تبار آمریکای شمالی برای آموزش پزشکان جوان قدردانی کرد و ابراز داشت: پاکستان از کمک و خدمات پزشکی دانشجویان پزشکی نیازمند از طریق بورسیه تحصیلی قدردانی می‌کند. وی همچنین بر لزوم تقویت برنامه های آموزشی "اپنا" در پاکستان تاکید کرده و خاطر نشان کرد، مشکل کمبود دانشگاه ها از طریق ارتقاء دوره های آنلاین هدفمند و بهبودی دسترسی به موسسات آموزشی برطرف شود.
دکتر ناهید عثمانی در این میان بیان داشت: همکاری موثر بین اپنا، یو اس اد، اچ ای سی و پی ام دی برای استفاده کامل از فرصت‌های نوظهور امری ضروری است.

ارسال نظر

 
1